Saturday 17 September 2011

Visszatérés

Kezdődik az oktatás és most már élesben próbálkozom. Regisztráltam a tárgyaimat az ELTE e-learning keretrendszerébe, az ETR-es oldalamról. Első benyomásaim NAGYON jók. Áttekinthető a felület, rengeteg beépített szolgáltatás áll rendelkezésre, a használatot segítő videók rövidek és érthetőek. Viszont rengeteget felejtettem a nyáron, kezdhetem előről annak felidézését hogyan rakok be ide képet, videot, mi is volt a MindMeister meg a VoiceThread, milyen oktatási célokat neveztem meg és milyen eszközöket gondoltam hozzá. Szóval érdeklődéssel olvasom magamat.... :).
El vagyok képedve, hogy a blog 500 feletti megtekintést kapott, persze örülök is neki.

Gyakorlásképpen beteszek egy fotót: Előadás a keszthelyi "Niche theory and speciation" workshopon. jelige: "Mit lehet itt tenni?"

No comments:

Post a Comment